PRESENTACIÓ
Hola, soc Raquel, mestra d'anglés de primària a la Comunitat Valenciana. M'encanta aprendre llengües perquè ens aporten cultura. A més m'agrada molt cantar i ballar perquè signifiquen una manera d'expressió i els alumnes aprenen llengua sense adonar-se compte mentre canten i ballen.
 |
Vikipèdia |
El contingut d'aquest bloc està dedicat a l'assignatura TIC aplicats a l'aprenentatge, dins de la Capacitació de Valencià. La unitat didàctica que es presenta en aquest bloc està dedicada a alumnes de tercer de primària, dins de l'assignatura Llengua Valenciana. S'ha elaborat basant-se en les principals lleis dedicades a l'educació primària, com són les següents: LLEI 4/2018,
de 21 de febrer, de la Generalitat, per la qual es regula i promou el plurilingüisme
en el sistema educatiu valencià, REIAL DECRET 126/2014,
de 28 de febrer, pel qual s'estableix el
currículum bàsic de l'Educació Primària, DECRET 88/2017, de
7 de juliol, del Consell, pel qual es modifica el Decret 108/2014, pel qual
s’estableix el currículum, DECRET 111/2007, de
20 de juliol , del Consell, pel qual s’establix el currículum de l’Educació
Primària a la Comunitat Valenciana, ORDRE ECD/774/2014,
de 12 de maig, per la es regula la l'avaluació i determinats aspectes organitzatius
de l'etapa, ORDRE de 28 d’agost
de 2007, de la Conselleria d’Educació, per la
qual es regula l’horari de l’Educació Primària, RESOLUCIÓ de 3 de
maig de 2018, per la qual s’estableixen
els documents oficials d’avaluació.
La durada per a la realització d'aquesta unitat didàctica serà de dues setmanes amb cinc sessions de cinquanta-cinc minuts
Una de les característiques que s’han considerat
més importants en la nostra unitat és la seva transversalitat amb
objectius, continguts i criteris d’avaluació conjunts.
 |
Piqsels |
OBJETCTIUS
L'obejctiu principal és que els nostres alumnes s'acosten al coneixement de la seua Comunitat a través
del món de la música, més concretament, a les cançons populars que estan
quedant en l'oblit. La cançó amb la que treballarem és: Ramonet si vas a l'hort.
Tenim en compte que aquesta unitat va de la mano
de la metodologia TILC plantejant
aplicacions pràctiques amb métodes: col·laboratius, per projectes, basat en
jocs, acció...
mitjaçant el programa : ‘Sense llengua no hi ha cultura’.
No hay comentarios:
Publicar un comentario