PRESENTACIÓ

Hola, soc Raquel, mestra d'anglés de primària a la Comunitat Valenciana. M'encanta aprendre llengües perquè ens aporten cultura. A més m'agrada molt cantar i ballar perquè signifiquen una manera d'expressió i els alumnes aprenen llengua sense adonar-se compte mentre canten i ballen.


Vikipèdia
El contingut d'aquest bloc està dedicat a l'assignatura TIC aplicats a l'aprenentatge, dins de la Capacitació de Valencià. La unitat didàctica que es presenta en aquest bloc està dedicada a alumnes de tercer de primària, dins de l'assignatura Llengua Valenciana. S'ha elaborat basant-se en les principals lleis dedicades a l'educació primària, com són les següents:  LLEI 4/2018, de 21 de febrer, de la Generalitat, per la qual es regula i promou el plurilingüisme en el sistema educatiu valencià, REIAL DECRET 126/2014, de 28 de febrer, pel qual s'estableix el currículum bàsic de l'Educació Primària, DECRET 88/2017, de 7 de juliol, del Consell, pel qual es modifica el Decret 108/2014, pel qual s’estableix el currículum DECRET 111/2007, de 20 de juliol , del Consell, pel qual s’establix el currículum de l’Educació Primària a la Comunitat Valenciana, ORDRE ECD/774/2014, de 12 de maig, per la es regula la l'avaluació i determinats aspectes organitzatius de l'etapa, ORDRE de 28 d’agost de 2007, de la Conselleria d’Educació, per la qual es regula l’horari de l’Educació Primària, RESOLUCIÓ de 3 de maig de 2018, per la qual s’estableixen els documents oficials d’avaluació.
La durada per a la realització d'aquesta unitat didàctica serà de dues setmanes amb cinc sessions de cinquanta-cinc minuts
Una de les característiques que s’han considerat més importants en la nostra unitat és la seva transversalitat amb objectius, continguts i criteris d’avaluació conjunts. 


Piqsels
OBJETCTIUS

L'obejctiu principal és que els nostres alumnes s'acosten al coneixement de la seua Comunitat a través del món de la música, més concretament, a les cançons populars que estan quedant en l'oblit. La cançó amb la que treballarem és: Ramonet si vas a l'hort.

Tenim en compte que aquesta unitat va de la mano de la metodologia TILC plantejant aplicacions pràctiques amb métodes: col·laboratius, per projectes, basat en jocs, acció...
mitjaçant el programa : ‘Sense llengua no hi ha cultura’.




No hay comentarios:

Publicar un comentario